Det finns hopp! :-)

YES! Äntligen känner jag hopp och tillförsikt inför framtiden igen!
Nu börjar mitt nya liv - med start på måndag...! :-) För då ska jag äntligen återuppta en av mina stora passioner här i livet, nämligen hästar och ridning!

Och inte nog med det - i den positiva anda jag för tillfället befinner mig i, så har jag även bestämt mig för att verkligen ta tag i mitt liv och skapa mig en framtid fylld av sådant som intresserar mig och tillför glädje och tillfredsställelse och skänker mig en känsla av värde och betydelse :-).

härligt det är, för både kropp och själ, att känna hopp och tillförsikt och jag brinner av iver över att få sätta mina planer i verket!

Många glada och hoppfulla kramar,
Anna

Varför spara inför regniga dagar när solen alltid skiner!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0