Onyttig?! So what.. :-)

Sådärja...
- nu har jag ägnat mig åt lite (o-)seriös nätshopping (..jaja, jag vet att det snart är jul - men det var ju SÅ billigt...!)
och typ pillat mig i naveln under eftermiddagen...

Nåja, lite småprat och mys med A hanns ju med när T sov!
.....När jag egentligen skulle ha städat, skurat och tvättat alla täcken, madrasser, lakan, mattor - och naturligtvis kläder! - som blivit indränkta i diverse onämnbara (kropps-)vätskor de senaste dygnen...

Ingen anledning till hysteri - jag lovar, jag HAR lagat mat och fixat undan det värsta stöket... :-)
Men både jag och barnen hade j-t kul medan vi trädde pärlor (som sedan spreds över golven i typ hela huset - och en del av dom lär förmodligen aldrig återfinnas!) - dammråttor, so what?!

Imorgon - är en annan dag! :-)

Och hur mycket jag än förespråkar att leva i nuet, så innefattar det faktiskt inte städningen...
För ärligt talat - den dagen jag lämnar in, vem bryr sig då om ifall jag städade och körde fem maskiner tvätt denna dag?!
Det enda som betyder något i slutändan är vad man gjort och vad man lämnar för avtryck...

Kramisar,
Anna.


Kommentarer
Postat av: m i @

skriver lite fort, T A C K...jag tog ej illa upp, förstod vad du menade!

Samma här då det var som jobbigast, då sket jag i vad "smärtan" hette det gjorde bara ont, ont, ont...



T A C K för att du är så omtänksam och kollar PC spelet...Jag har fullt upp här hemma, en sjuk dotter...antingen är det magsjuka eller så har hennes ångest pajat hela magen...kramp, blek och sket ner sig i duschen, hon har mått dåligt sedan i fredags - ångest, kräkig, ont i kroppen, huvud och mage inte velat gå till skolan men ändå inte varit "sjuk" utan pigg och så...Men det är svårt med hennes Asperger, då hon inte säger eller visar då hon mår jätte dåligt...



jag skriver mera en annan dag, ska vila en stund och mysa i soffan med min lilla solros =)



//Kram

2008-12-04 @ 20:30:39
Postat av: SmulAnn

Du gör helt rätt i att strunta i städningen. Det finns väl en man i huset som också kan ta jaga dammråttor :-)!!!

Skickar fredagskramar!

2008-12-05 @ 10:42:30
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25248
Postat av: Daniel

Du är så vis-

städningen en annan dag å andra prioriteringar i hemmet!

Jag bockar så artigt för lycka till-hälsningen!

2008-12-05 @ 20:48:56
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0