Vill bara klargöra..


Känner att jag för säkerhets skull måste förklara mig lite angående mitt tidigare inlägg "Ibland måste man.."

För det första så vill jag gärna påminna om att mycket av det jag skriver gör jag med glimten i ögat och ofta skriver jag med en stor dos självironi. Och faktum är att det är mitt sätt att hantera det som jag upplever som jobbigt i min vardag, att omskriva det - antingen rent humoristiskt eller då alltså ironiskt.

Så det faktum att jag kallade min älskade lille prins för "adhd-barnet" var inte avsett att vara kränkande eller stötande på något sätt och om man läste hela inlägget så tror jag nog man insåg att det var skrivit med värme och av kärlek.
Men för säkerhets skull så har jag nu ändrat i inlägget... :-)

Slutligen - det är faktiskt så, att ens misstag och motgångar blir lättare att hantera ifall man väljer att göra om det till något komiskt (och i mitt fall även ironiskt)! :-)

Carpe diem!




Kommentarer
Postat av: SmulAnn

jag ser min blogg som en dagbok och i den får man väl skriva vad man vill :-) man måste få vara ironisk, småelak, rolig, tragisk eller tråkig!

Jag har då inte tagit illa upp, jag spyr ur mig själv ett och annat.

Kram

2008-12-12 @ 15:26:33
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25248
Postat av: Me, myself and I..

Jag håller helt med Dig Ann! :-)

Det är ju precis så jag också tänker - att det är en form av dagbok som jag först och främst använder för att ventilera mina tankar och känslor! :-)

Kramar,

Anna

2008-12-13 @ 08:15:07
URL: http://annalandinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0