Åter från de småländska skogarna...

Sådärja...
Nu har vi avverkat High Chaparral också! Och första dagen får jag väl erkänna, att jag inte kände mig särskilt kaxig alls, efter den brutala bristen på sömn under natten...
Och färden dit gick ju......sådär...! :-) Hahaha... Har man en chaufför med ett lokalsinne som en vilsen gädda, så kan vad som helst hända! :-) Men men, efter inte allt för långa omväga så var vi slutligen framme.

A sken ikapp med solen och ÄLSKADE verkligen stället! Det var värt varenda krona och varje minut av sömnbrist, att få se honom så glad och lycklig! Det behövde vi alla - vara tillsammans bara jag, H och A!
Och på frågan om vilket han föredrog - en vecka i Turkiet eller en dag på High Chaparral, så kom svaret lika snabbt som självklart; "High Chaparral"! :-) Lille gubben...

Ja, många spännande saker hann vi se och uppleva i det strålande solskenet dessa två dagar. Vi blev rånade under vår tågfärd, såg indianderna dansa, Lucky Luke jagade bröderna Dalton, det fanns tivoli och karuseller och bad... Ja, listan kan göras LÅNG!
Vi besökte bland annat Old Mexico, där det naturligtvis serverades obligatorisk tequila och "Sol" till de vuxna och naturligtvis mexikanska rätter för de som var hungriga.

Men som sagt - den absolut största och mest värdefulla behållningen av denna lilla trippen, var att se A:s oförställda glädje och ständiga leende, underbart!! :-) Och visst..... Jag måste ju erkänna, att jag personligen blev löjligt glad när jag vann högsta vinsten på 21-lotteriet - en elgitarr! Hur fräckt var inte det?! :-)
Och lite brutal shopping hanns förstås också med... :-)

Hemresan då?! Jotack, den gick bra - även om chauffören plötsligt var i ett väldigt klämkäckt känsloläge och höll på att driva både mig och A till vansinne med sina dåliga skämt, sitt mediokra "sjungande" och fruktansvärdt enerverande läten... Jösses, vad vissa kan gå långt för att försäkra sig om att medpassagerarna säkert inte ska somna... :-)

Ha en underbar dag! NU ska jag börja uppdatera vår Turkiet-resa...

Kram,
Anna


Kommentarer
Postat av: Pilla

Men hejsan!

Vad fiiint foto på A och H här!! ;-))))

Och DU då Anna,vilken rockfjälla!

Ser och hör att ni haft en mysig tur..

Kram på er!

Pilla

2008-07-05 @ 17:46:17
URL: http://familjenwiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0