Turkiet - onsdag...

Jaha...
Ännu en lång natt, på den stenhårda sängen...
Faktum är, att den är hård att jag lyckats få blåmärken på den sidan jag oftast ligger på!?

Vaknade dessutom typ halvfem, oförmögen att somna om - fått jätteont i magen...
Jaha - börjas det nu kanske?! Är det nu dags för att få våra fördomar om detta lilla paradis infriade?! :-)

Dessutom insåg vi snabbt när vi kom ut vid 8-tiden på morgonen, att det skulle bli ännu varmare idag än tidigare - typ drygt 40 j-a grader......i skuggan.... :-)
Hahaha.....! Jovisst, det är VARMT - men vi njuter (ännu åtminstone!)!
Man får ju helt enkelt ligga i vattnet - och det gör vi också. Ja, i den mån det går vill säga, med tre barn i varierande åldrar, som gastar om olika saker och behov mest hela tiden...!

15.36..... Jag ligger / sitter / står / går / duschar iskallt........
T sover - igen.... Förvisso mycket välbehövligt och förståndigt av henne.
Men det är ju mycket märkligt att JAG alltid ska sitta på rummet (balkongen - vill ju inte missa mina solchanser!) vid dessa tillfällen... :-)
Fast det är klart - min mansgris till "karl" har ju semester..... Hrm...

Så nu har jag bestämt mig! Jag ska iväg på det superfina spaét som finns här på hotellet någon av de sista dagarna och få alla möjliga behandlingar (nåja, en i alla fall..!).
På det viset får jag ju avkoppling och tid att rå om mig själv då, om inte annat - kosta vad det kosta vill! :-)

...Men missförstå mig inte - mitt "lyxiga spa-äventyr" får jag ju naturligtvis parera in en dag när T sover och A tittar på film, typ...! Karlar!!! :-)

Dagens behållning: MATEN!!! :-) (Och vädret - men det har ju varit kanon hela tiden!)
Kolla bilden - att man kan göra sådana mästerverk av tomat och gurka! Till en enkel schnitzel dessutom... :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0