Turkiet - tisdag...

OK - here we go again.... :-)


"Jippi-kay-jey"!!! :-)
Mamma fick minsann gå på showen och dricka paraplydrinkar igårkväll helt på egen hand - hur lyxigt som helst, typ..! :-)
Elin hade berättat för mig att de skulle köra 80-talsshowen då - och gissa om det var en nostalgitripp á la grande!? :-)
Gud, vad mycket bra musik det gjordes "back then"! Och så duktiga Elin & Company var, mycket proffsiga framträdanden - både sång- och dansmässigt!
Men - säg den lycka som varar ...

Denne svensken är ju liksom inte van att vara uppe längre än till typ nio om kvällarna och med några góa innanför västen så somnade jag som en stock - för att (som det kändes :-) ! ) väckas typ en timme senare av en oförskämt pigg dotter klockan halvsex (det vill säga halv 5......svensk tid....)....
Suck! Ja, vi (läs "jag"!) lär inte känna oss direkt utvilade efter denna veckan, men vad f-n?! Vi har det ändå underbart och ligger i vattnet typ hela dagarna! :-)

.... En liten fundering bara; Är det detta som kallas för fettförbränning??!
Jag menar - även om det med all säkerhet är mer information än vad ni behöver och önskar få veta - svetten liksom fullständigt forsar av en, utan att man lyfter ett finger... Det är ju för fasingen värre än att sitta i en ångbastu som håller typ 100 grader...! :-) Tänk, vad vi ska vara smala och snygga när vi kommer hem då..!? :-)

T charmar ALLA med sina slängpussar och sin lilla plutmun och även pågarna har gått på charmoffensiven... :-)
A har nu även fått en surfbräda...
Pappa börjar känna sig som en äkta turist, där vi drar fram med barnvagn, tre tossiga ungar, ett megastort uppblåsbart flygplan, surfbräda, badring med tuta, ratt och hela "kånkarongen" till T, x antal bollar samt övrig och nödvändig packning (typ solcreme i 3-4 varianter, fem badlakan, dubbla ombyten badbyxor respektive bikinis till alla, blöjor, våtservetter och "badblöjor" samt kepsar, solbrillor, kamera... You name it!).. :-)

Hahaha... :-)
Ja, man får ju försöka le åt eländet - allt annat är bara slöseri med både tid och energi!

PS. Ja, Ni ser ju själv nedan vad Håkan - passande nog! :-) - köpte till sig själv denna dag... Personligen hade jag inga kommentarer (såvida inte de svordomar som undslapp mig räknas, då H hade mage att komma och visa sig i sin nyinköpta "fez" vid poolen, samtidigt som han pratade med mig på något "språk" som lät allt utom svenskt...
Scarry!! :-)DS.


Kommentarer
Postat av: fettförbränning

nice blog

2010-10-29 @ 14:49:21
URL: http://www.thermapower.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0