Turkiet - torsdag...

Helt fantastiskt....
Efter att ha legat och våndats typ i en timme av smärtor värre än på länge, i kroppen i allmänhet och huvud och nacke i synnerhet, vaknade även T och jag tvingades inse att vi ännu en dag gick upp klockan.......5.......
Det är ju för väl att turktiden gör att klockan då istället är sex, blir liksom inte lika plågsamt då!
Men jag skulle kunna strypa tuppjäveln som galer här i närheten, när det fanskapet har mage att håna mig genom att gå upp typ en timme senare än mig och min familj.....
Ja, ingen kan ju säga annat än att vi utnyttjar dygnets alla timmar maximalt under vår "semester"...! :-)

Efter frukosten begav vi oss iväg till stranden - så fantastiskt vackert!
Så gott som folktomt, kristallklart och alldeles stilla vatten och sand så fin och mjuk att det kändes som att gå på en heltäckningsmatta (ja, det vill säga så länge den inte hunnit bli upphettad till typ 60 grader av den brännande solen!).
Dessutom fanns det denna morgon plötsligt en avspärrning nästan ända nere vid vattnet - det var en sköldpadda som lagt sina ägg där, häftigt! :-)

På kvällen var det meningen att vi skulle äta middag tillsammans med våra nyfunna vänner från Stockholm....
Hahaha.... Oj, så otroligt mysigt, lugnt och avslappnat det är att försöka äta på restaurang med tre barn... :-)
T totalvägrade helt och hållet att samarbeta på något vis i världen, A gnällde och pep av hunger efter sina lammkotletter och när maten äntligen anlände blev jag naturligtvis tvungen att jaga T vilket i sin tur ledde till att 40 minuter s
enare var inte min mat varken särskilt varm eller fräsch längre..... Kanske inte så konstigt att magen blev ut och in - igen....

"Semester" är livet - vad gjorde man egentligen innan man fick barn..??! :-) Halleda.... :-)


Kommentarer
Postat av: pilla

Härligt att höra att semestern blev precis som ni tänkt er! ;-))

Kram / Pilla

2008-07-11 @ 22:44:32
URL: http://familjenwiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0