Tacksam...

TACK alla Ni som bryr Er om oss och tänker på oss!
Tack för allt stöd, tips och råd och inte minst den värme och kärlek Ni ger mig och min familj.

Kan dessvärre meddela att vi fortfarande stångar huvudet i väggen vad det gäller skolan och därför är nu sköterskan på BUP inkopplad för att hjälpa oss och inte minst Anthony med den sorgliga situationen vi just nu befinner oss i.

Och efter några tuffa dagar, fyllda av oro, ångest och många bekymrade tankar, så känner jag att det är dags för mig att skriva en tacksamhetslista... :-)
Låter det galet?! Ja, kanske :-) - men tro mig, det är mycket effektivt för både själ och hjärta, inte minst när man känner sig lite ledsen eller allmänt nere.

Tack - för att jag finns, för mitt liv och för att jag fick en andra chans till livet!
Tack - för mina ljuvliga "mirakelbarn" och deras underbare pappa!
Tack - för att mina föräldrar och systrar alltid finns där för mig (oss), redo att stötta, hjälpa och ge kärlek!

...Och tack för allting annat; för alla mina fantastiska vänner och släktingar och alla andra trevliga människor jag möter!
Tack för vårt hem, den trygghet och kärlek vi alla känner här och för att vi faktiskt ibland har råd med lite vardagslyx (tre barn och diverse handikapp till trots :-)!)!

Jaa, som sagt - TACK! För allt... :-) Det finns egentligen så oerhört mycket att vara tacksam för och listan skulle kunna göras hur lång som helst!
Men det viktigaste är att emellanåt påminna sig själv om allt det fina och positiva som man faktiskt har i sin närhet - det är lätt att "glömma bort" när man är mitt uppe i något jobbigt och ledsamt.

Ha en underbar dag - Carpe diem!

Kramar,
Anna

Tid är mer värdefullt än pengar - vi kan skaffa mera pengar men inte mer tid!


Kommentarer
Postat av: Eva

Hej Anna !

Fick tipset från din gubbe att gå in och söka din blogg

Jag har många gånger undrat vad som hänt med dig och din familj

Skulle ju varit hos dig när du fick Thess, men vet inte hur det blev

Hörde aldrig från dig, men har tänkt på dig då och då

Har läst en hel del av din blogg

Välskriven vardag och så mycket - ANNA

Härligt, sorgligt, medryckande och framförallt intressant att läsa om din vardag

Hör av dig om du vill

Har msn på mailadressen



Kramar!

Eva & DeDa

2008-09-09 @ 21:11:48
Postat av: V

Anna, jag hoppas att du tar kontakt med läraren igen och om inte hon(?) är redo att lyssna tycker jag att du kontaktar skolledningen.



Du är stark. Allt kommer att bli bra. jag håller på Er!



Mina varmaste, Vicktoria

2008-09-09 @ 23:05:58
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0