Award!




Denna fina award fick jag från Mamma Carola
- t a c k, snälla Du! :-) Blir SÅ glad och tacksam, betyder mycket för mig!

"Skicka vidare denna Award till någon man tycker behöver den.
Kopiera bilden och lägg den i ett inlägg.
Skriv vilka 5 du vill ge denna award till och länka dom.
Skriv sedan i deras bloggar att du gett dom en award!"

Det här är ju däremot alltid svårt, eftersom det finns många som förtjänar en Award!
Men denna gången skickar jag vidare till;

CP-mamman

Wojtan

Sessan o Prinsessan

Duracellmamman

Mamma Zoffe

KÄRLEK!
//Anna

"Det enda som kan göra drömmen omöjlig
är rädslan för att misslyckas." (Paulo Coelho)

Kommentarer
Postat av: carola

god morgon Anna..



Hoppas allt är bra med dig och att du får en trevlig lördag..

Igår var en jobbig dag, rök ihop med tonårsdottern..

Jag ställer aldrig upp säger hon, gör ont att höra när man försöker göra allt man bara kan..Försöka räcka till för alla...



sköt om dig nu

2009-04-18 @ 10:30:01
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: **Wojtan**

TUSEN TACK kära du, det gör mig riktigt glad.

Jag la upp bilden för en tid sedan på min blogg så denna lägger jag direkt i mitt hjärta istället.



Kram från mig

2009-04-19 @ 21:41:51
URL: http://wojtansblogg.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0