Härligt..

.. med så många positiva ord och hälsningar - det värmer!
Och vad roligt att höra att det finns fler som är intresserade av en "träff"
- klart att vi ska försöka arrangera det så att det passar så många som möjligt!

Återigen har det tyvärr blivit ett "glapp" mellan mina inlägg här... All thanks to Telia...
Som det ser ut i nuläget så rekommenderar jag INTE deras paket med telefon/bredband/tv...
Å andra sidan så var det enbart "Me, myself and I" som lyckades koppla in hela skiten igår
- helt utan hjälp..! :-) Haha.. Vad är det man säger - "bra dräng (det vill säga kvinna i detta fallet!)
reder sig själv..."

I övrigt så lovar jag att jag fortfarande försöker hålla fast vid allt det vackra och de positiva känslorna,
vid vårsol, glädje och förhoppningar!
Men - allt för lite sömn och alldeles för mycket smärtor, gör att jag ändå just nu befinner mig i någon
sorts grötig dimma av smärtstillande mediciner kombinerat med sömnbrist...

Återkommer senare idag - men, until then;
Kämpa på far - Du har övervunnit svåra hinder förr!

Kärlek!
//Anna

"Vi kommer alla att uppleva tunga stunder i livet,
och vi kan inte undvika dem.
Men de finns där av en anledning.
Först när vi har tagit oss igenom svårigheterna förstår vi varför..." (Paulo Coelho)

Kommentarer
Postat av: SmulAnn

Den kombinationen har jag hemma men eftersom datorn är på "ominstallation" hos min mosters man har jag inte kommit igång med själva internet, tv och tele funkar i alla fall.

Vi får väl se hur datorn kommer att funka!

2009-04-02 @ 07:45:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25248
Postat av: Anonym

Mina tankar finns hos dig gumman

Kramisar

2009-04-02 @ 09:18:48
Postat av: Pilla

God nattis kramar till dig!

2009-04-02 @ 21:59:03
Postat av: Mi@

Är så glad för din skull, hoppas ni får en trevlig helg och bra jobbat att fixa med det tekniska själv =) Kram

2009-04-03 @ 06:32:09
URL: http://reflextioner.datapost.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0