Livet är vackert!

Vissa saker i mitt liv gör för ont att prata och skriva om just nu
och därför fokuserar jag för närvarande så mycket jag bara kan på de bra och positiva sakerna
och tankar så mycket sol, energi och positiva tankar jag bara kan! :-)

Och följande bilder från min underbara fredagskväll, även om det innebär att jag får bjuda på någon bild av mig själv (villket jag inte gärna gör! Hahaha..), skänker mig definitivt glädje, hopp, livslust, kärlek och livskvalitet! :-)

Det är inte mycket som kan slå Helsingborg på fingrarna
- tänk att sitta där vid kajkanten en kväll i april i bara linne och avnjuta värsta medelhavskänslan med uteserveringar,
musik och massor av folk. :-)
Att dessutom få uppleva allt detta, alla härliga intryck, dofter, människor och smaker, i bästa tänkbara sällskap,
gjorde ju inte saken sämre!

Så här är l i v e t när det är som allra bäst och vackrast!

Kärlek!
//Anna


Tack för en underbar kväll fylld av många goda skratt, värme och kärlek Pernilla!
Och tack för presenten... :-)






"Du kan inte hindra sorgens fåglar att flyga över ditt huvud,
men du kan hindra dem från att bygga bo i ditt hår."




Kommentarer
Postat av: carola

nämen åh så underbar det såg ut..



Har hunnit med en härlig morgonprommis, Rut, lisa, jag och massa fågelkvitter..

Så underbart skönt..



Ha nu en toppendag, hoppas på sol och glädje..

2009-04-26 @ 08:19:42
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Pilla

Tusen tack själv för en mysig em/kväll!!

Njut av din present,nu...LER ;-))

Kram,Pilla

2009-04-26 @ 11:31:48
Postat av: emily

Men åh! Blir helt varm i kroppen av dina bilder. Så fantastiskt mysigt! Och du gör helt rätt i att försöka fokuser på allt positivt, det gör man ofta fel i. Man lägger allt för mkt energi på allt som är dåligt och negativt.

Njut idag!



kramar

2009-04-26 @ 12:47:51
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: dagstjarnan

Vilka fina kort vännen.

du ser ut att ha haft det HELT underbart. =)



BS:

God förmiddag. Eller kanske god middag kanske man ska säga nu!?



Ja om man tar bort skallebanken jag har nu så känns det mycket bättre.



Tyvärr så är solen inte framme idag, trots att det skulle bli strålande sol hela helgen. hmm



Ha en underbart fin söndag.



KRAMAR

2009-04-26 @ 12:57:14
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24803
Postat av: carola

hej vännen...



Här känns allt tung nu..Vet att jag itne mycket kan göra åt vissa saker, bara vänta och plocka upp spillrorna...Hur lätt är det, att vänta..?

Just nu förgörs jag innifrån känns det som..huh..

Svårt att glädjas med de 3 små här hemma, när man har en 18 åring någonannanstans som mår dåligt..



Kan inte livet som förälder vara lätt en dag eller två:)..

sussa sött

2009-04-26 @ 22:49:40
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0