Suck..

Efter att än en gång ha nått botten,
och inte nå någon som helst framgång hos myndigheter
och landsting (trots att man skriker efter hjälp!),
så är mina ord idag väldigt få av den enkla anledningen
att jag inte vill förmedla negativa "vibbar"... :-)

Däremot så vill jag än en gång säga "TACK",
av hela mitt hjärta :-),
till alla Er som ger mig ovillkorlig kärlek, omtanke och stöd
- det är ovärderligt!

Kärlek!
//Anna

"Poesi och visor är inte saker man hittar,
utan det är saker som hittar en,
och det enda man kan göra är att gå där de kan få tag på en..." (Nalle Puh)


Kommentarer
Postat av: carola

ja du hjärtat...vet inte vad som krävs vissa gånger..

Finner inga ord heller för att lindra det du känner..



tänker på dig och du får en stoooor kram för att du är du...

2009-04-21 @ 22:38:45
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: carola

God morgon goa du..



Ja som mamma har man inte tid att vara på botten för länge..Tur att man har barnen att kämpa på för..

Nisse somnade till slut, gokillen min...

Ha nu en bra dag..med sol i hjärtat och sol i sinne..

2009-04-22 @ 07:32:01
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: **Wojtan**

God morgon Anna



Jag hoppas av hela mitt hjärta att dagen idag känns lite bättre för dig.

Ibland måste man ner för att njuta av att vara där uppe, men man orkar ju inte vara där nere för länge!



Massor av kramar till dig.

2009-04-22 @ 08:34:21
URL: http://wojtansblogg.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0