Wish You were here...

Jaa, Far
- inte en dag passerar utan att man tänker på Dig,
och idag var inget undantag!

Först gick DIN lilla Thess (för Thess och morfar hade något mycket speciellt!) lucia..
Och oj, vad jag önskar Du hade sett henne.. Hennes glädje och stolthet, när hon försiktigt
trippade fram för att luciakronan säkert inte skulle ramla av ( en krona som dessutom,
trots maximal inspänning, behövde kläs med både tätningslist och typ två rullar glitter för att stanna
kvar på min jänta´s lilla huvud..!).



Och jag lovar Dig Far,
att jag tänkte på Dig när vår lilla prinsessa skred in - för jag vet hur speciell hon var för Dig!
Och jag önskade bara att Du hade fått vara med och se henne... Bara en enda gång..!
Men jag är säker på att Du tittade någonstans från ovan och var lika rörd, stolt och glad,
som både jag och dottern.. :-)

Och gues what Far..?! :-)
Du och jag som alltid tjafsat om våra respektive fotbollslag..
Idag blev det officiellt känt att Henrik "Henke" Larsson tar över som tränare för Landskrona Bois...!
Åh, jösses, vad jag önskar Du hade varit här och hört det! :-)
För om inte förr, så n u , hade vi varit tvungna att hålla enad flagg
- Ditt älskade svart-vita lag,
med mitt lag´s (f d) största stjärna som tränare.. Wow!
I wish You were here...

Se hela bilden

Det finns så många oväntade tillfällen och ögonblick,
när jag saknar Dig mer än någonsin
- och idag inföll det två sådana..
Jag kan fortfarande inte förstå att Du inte är med oss längre...
Men jag hoppas och tror att Du känner vår kärlek
- vi känner definitivt Din kärlek och Din närvaro!

Kärlek!
// Anna


Kommentarer
Postat av: syster yster

ja vi pratade just i morse, jag calle o morgan, om vad far skulle ha sagt om han fått höra att henke ska träna bois! han hade nog övergett dem haha!

2009-12-15 @ 18:25:39
Postat av: SmulAnn

Åh så fint du skriver Anna! Jag kan riktigt se framför mig hur din far tittar ner på er från sin himmel! Kramar till dig!

God Jul och ett Gott Nytt År!

2009-12-18 @ 12:26:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25248-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0