Från moll till dur...

Än en gång förundras och gläds jag åt så lite som behövs, för att en dag som börjat i moll
istället övergår i dur... :-)

Till exempel så hittade jag idag en "Alla-Hjärtans-hälsning" från min bästa vän i posten - tack älskade Pernilla, Du vet alltid när jag behöver något eller någon som bäst! :-)

Dessutom har jag alla fantastiska vänner och kontakter här på bloggen! Om Ni visste vad Ert stöd, Era kommentarer och värme betyder för mig. :-)

Och ett särskilt tack idag till "cpmamman" - jag är verkligen glad för att våra vägar korsades och tacksam för Dina fina ord! :-) 

Önskar jag kunde ge något tillbaka till alla dom som betyder något för mig - till alla Er som stöttar, månar och bryr Er om och älskar mig och min familj. Och då syftar jag lika mycket på släkt och vänner i min direkta närhet, som på Er jag lärt känna här...
Jag hoppas att Ni alla vet hur betydelsefulla Ni är för mig och hur mycket jag uppskattar Er!

T A C K för att just D U finns! Och glöm aldrig bort att DU är värdefull...!

All kärlek!
//Anna

"Det finns bara en väg till glädje och det är att sluta bekymra sig över det man inte kan påverka..." (Epiktetos 50-140)

Kommentarer
Postat av: cpmamman

;) Tack!



Visst är det fascinerande hur vägar ibland korsas? Som om det vore meningen.



Jag tror att man ger tillbaka mer än vad man anar. Även jag fick ett alla hjärtans kort i dotterns fack. Klistrat med hjälp av assistenten, men vilken liten gest som ger stor glädje!

2009-02-13 @ 13:57:03
URL: http://cpmamman.blogspot.com
Postat av: Pilla

kramisar/ Pilla

2009-02-13 @ 14:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0