Nöjd och glad..

Oj, oj, oj... :-)
Mycket mat och god mat och så mycket champagne man orkade
- till ett hutlöst bra pris!
Och trevligt sällskap, glatt humör och en sol som plötsligt - och ytterst sällsynt för närvarande! - och mycket lägligt tittade fram och satte pricken över i:et..! :-)

Grattis på födelsedagen älskade mor - och lite extra kärlek även till mina underbara och suveräna systrar! :-)
Tack, för att Ni alla alltid finns där!

Kramar,
Anna



Kärleken övervinner allt, låt oss därför överlämna oss till kärleken... :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var en väldigt trevlig eftermiddag tillsammans med mor, systrar och en dotter. En sån dag som betyder något för mig också, och jag vet att den gör det för mor med ! Så tack själv, syster, för några härliga timmar tillsammans en helt vanlig söndag i februari! Kram

2009-02-08 @ 18:46:04
Postat av: DagStjärnan

BS:

Tack snälla älskade vännen

Styrkan fick jag & jag kände den långa vägar.

O den hjälpte mig att resa mig upp ytterligare en gång.



Tack snälla.



Kramar

DagStjärnan

2009-02-09 @ 12:33:51
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24803/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0