Ny utmaning

Jag har blivit utmanad av Dagstjärnan

REGLER

Länka till den som har utmanat dig.

Berätta 7 sanningar om dig själv.

Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.

Skriv ett meddelande i de 7 personernas bloggar så att de vet om utmaningen.
_____________________________________________________________

7 sanningar om Mig..;

* Jag är i medicinsk mening b l i n d - (oavsett vad folk i omgivningen tror, säger och antyder...) och äter dagligen starka mediciner mot min smärta

* Jag är envis som synden - men i många fall är det min främsta styrka!

* Jag tror på änglar, mirakel och att det finns en mening med allt (för det mesta, ska väl tilläggas..!)

* Jag älskar att skriva

* Jag har fortfarande kvar mina författardrömmar, trots allt.. (jag menar vad fasen, även en blind höna hittar ju ett korn ibland!)

* Jag är sjukpensionär.... Fräckt, eller hur?! Haha.. :-)

* Jag älskar sol och värme!


Jag utmanar:

Beckan


Cinderella


Towe ("cpmamman")


Mamma Zoffe


SmulAnn


Mia-Marie


Vickan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för utmaningen och dina "sju sanningar". Jag är dock själv urusel på utmaningar... Den här har jag fått ett antal gånger i min andra blogg - rudbeckia.bloggspace.se -



Jag har artigt tackat men tackat nej varje gång :)

Jag har helt enkelt inte tid - eller så vill jag inte - rannsaka mig själv :)



Kram!

2009-02-19 @ 18:31:25
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25039
Postat av: beckan

Ooops! Där fick jag mitt straff på direkten! Mitt alias försvann från kommentaren ;)

MVH

"Beckan"



2009-02-19 @ 18:32:36
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25039
Postat av: SmulAnn

Ska försöka att fixa det framöver, mycket nu.

Kram!

P.S När kommer du att vara barnledig framöver? Med tanke på en träff!

2009-02-20 @ 10:23:12
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25248
Postat av: towe

Avslöjade för inte så länge sedan 10 sanningar i min blogg av en annan utmanare. Så jag spar mig till en annan gång, om det är ok ;)



Dina författardrömmar ska du INTE ge upp. VArför inte hänga på aftonbladets författartävling dom har just nu?

2009-02-21 @ 10:47:14
URL: http://cpmamman.blogspot.com
Postat av: Me, myself and I..

Hej kära Ni - det vill säga först och främst Ni som blivit utmanade enligt ovan! :-)

Jag har full förståelse för om Ni inte har tid och lust att hänga på denna lilla "övning"! :-) Det är ju liksom inte något som är tvunget heller, så det hoppas jag Ni alla vet att Ni inte behöver känna heller!

Trevlig helg till ALLA!

Kramar,

Anna

2009-02-21 @ 14:28:06
URL: -http://www.annalandinnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0