Tack!

Märkligt hur det ibland händer saker när man som minst förväntar sig det,
men som mest behöver det...!

TACK kära "
cpmamman" för utmärkelsen - Du har räddat min dag! :-)
Och trots allt det gråa och mulna utanför fönstret, så lyser solen på mig...


[apa_award_stor_30360391.jpg]

Det finns så många duktiga bloggare och det är alltid svårt att välja ut bara några stycken..
Därför säger jag som såhär - alla Ni som känner Er träffade och vet att jag brukar besöka Era bloggar, håll tillgodo! :-)
Jag gillar Er alla!

Kärlek!
//Anna

"Man möter ofta sitt öde på den väg man valt för att undgå det..."




Kommentarer
Postat av: towe

Hej kära du!



Oj vilka stressiga dagar. Har inte hunnit gå min obligatoriska bloggrunda på länge. Och nu sitter jag med mitt jäkla CV på ams och kämpar. Familjen har somnat på varsin plats. Tekla i sängen och sambon på soffan ihop med kattkräken :) Men den där Tekla kommer nog vakna om någon timme... Suck.



Därför måste jag stressa mig igenom det viktiga och försöka hinna med det mindre viktiga men ack så givande läsandet av favoritbloggarna. Kanske kommer jag ikapp kanske inte :) Ha i alla fall en bra kväll. Kram pådig!

2009-02-26 @ 19:40:53
URL: http://cpmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0