Trött...

Ärligt talat...
Jag brukar inte beklaga mig - eller åtminstone så försöker jag att inte göra det.
Men just nu är jag så hjärtinnerligt trött på att alltid vara trött och ha ont...!
Alla dessa förbannade smärtor! Det är så fruktansvärt påfrestande på hela jaget - all ork tar liksom slut.
Och värst av allt är att när jag äntligen kan rasa i säng på kvällen så kan jag ändå inte sova - återigen, på grund av smärtor...

Men nu jäklar hoppas jag på en förbättring åtminstone nattetid! :-)
För nu har jag beställt mig en madrass som tydligen ska göra underverk för både rygg och nacke och det vore ju fantastiskt - även om det bara hjälper mig lite så blir jag oerhört tacksam!
För det är INTE kul att varje natt vakna typ vid 2-3-tiden och inte kunna somna om eftersom det känns som att ryggen är mitt av, huvudet löst och armen ur led... :-(
Och vilket underbart humör man sen blir på också, när man har ont, ont, ont och inte fått sova en blund på typ en vecka eller två...!

Så nu står mitt hopp till denna "mirakel-madrass" :-).
Tänk, om jag kunde få sova åtminstone några timmar sammanhängande om nätterna!
Och kanske till och med slippa hasa mig fram som någon mellan nittio och döden, eftersom ryggsmärtorna gör att jag varken kan stå eller gå, sitta eller ligga - och definitivt inte stå upprätt..!

Haha... :-) Ja, ibland kan jag faktiskt själv bara skratta åt eländet! Men å andra sidan kan jag också emellanåt bli väldigt trött på det...

Men nu stundar bättre och piggare tider, förhoppningsvis!

Kramar,
Anna

"Den värsta smärta en människa kan genomlida är att ha insikt i mycket,
men kraft över inget..." (Herodotos, 484 f.kr - 425 f.kr)

Kommentarer
Postat av: cinderellaheart

Jamen du, vad kan en sådan mirakelmadrass heta? Jag behöver åxå en sådan!

Hoppas du mår någolunda iallafall.

Kram

2009-02-11 @ 22:31:04
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26678/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0