Båstad.. :-)

Igår tog jag, mina systrar och härliga, roliga Anki en tripp till fina och härliga Båstad
- och oj, vad många goda skratt och mycket snack det blev!
Tack för en härlig dag tjejer - synd att tiden går så fort när man har roligt!

Bjuder på några bilder från gårdagen - den med skyltarna tyckte jag var så lustigt att jag var tvungen att föreviga..
Vi är nog många som önskar att dessa två butiker låg vägg i vägg, haha!

Och så några citat...;
"Shit pommes-fritt" (hördes många gånger denna varma dag)
"Alltså Anna - Dina lår är lika stora som mina överarmar..." (hmm.. Tja - vi kvinns är ju som bekant aldrig nöjda och det blev en hel del mer eller mindre seriöst snack denna eftermiddag..!)
"Detta tåget stannar inte till Lund - det är helt fel. Vi ankommer till Kävlinge 17.59, alltså prick klockan sex ungefär.." (hahaha.. En mycket förvirrad biljettkontrollant på tåget yttrade dessa högst begåvade ord på vår hemväg!)




...och utöver allt detta vackra och glädjefyllda,
så införskaffade jag mig också följande vackra och för mig så passande smycke.. :-)



Tack för en härlig dag,
fylld av många härliga skratt och livskvalitet
- en dag jag verkligen kände att jag levde efter mitt motto;
Carpe Diem!

Kärlek!
//Anna

Kommentarer
Postat av: iesson

Hej goa Anna! så härligt du har det med stöttande systrar som kan liva upp din tillvaro. Själv är jag ensambarn och har fått skapa systerkärlek med goa vänner istället.

Tack för dina fina ord och styrkekramar! De behövdes verkligen idag. Hade planerat dagen med full aktivitet för 7 pers, lunch på Kaknästornet och sedan Skansen. Jag fick i sista timmen avboka då migränen kom och belägrade min kropp. Tårarna faller på min kind... Är helt slut nu både fysiskt och psykiskt... Det får bli en dag i lugn och ro så får jag ta nya tag imorgon. (((varma kramar)))

2009-07-15 @ 11:14:03
URL: http://iesson.bloggsida.se/
Postat av: mamma zoffe

Vilken härlig resa :-)åh som jag avundas dig som har syskon..har heller inga syskon, precis som hon ovan skriver här....men å andra sidan så är ju det inga garantier för att man får en bra rellation och utbyte av varandra..

Tack för fina ord på bloggen..värmer alltid lika gott att läsa!! Nu skall vi fika-Sam har bakat muffins på egen hand ( du vet, en av dessa tricks att ta till då det blir jobbigt/tråkigt..)



Allt gott till dig! KRAMISAR

2009-07-15 @ 14:51:23
URL: http://blogg.aftonbladet.se/19846/
Postat av: iesson

tittar in igen. Idag mår jag bättre, har fått lite distans nu. livet är den bergodalbana som den brukar vara. Hoppas du haft en fin dag?! (((kramisar)))

2009-07-16 @ 18:51:35
URL: http://iesson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0