Från himmel till helvete - eller tvärtom..?! :-)

Haha, ja det verkar ju inte vara långt emellan åtminstone..! :-)

För från lyx, glamour och champagnemingel
... är steget uppenbarligen inte så långt som jag skulle önskat,
till en vardag kantad av adhd-problematik, 3-årstrots och orosmoln på flera fronter.. :-)

Och eftersom båda mina kameror kraschade under helgen,
får Ni tyvärr vänta på bilder från min dag i lyx och flärd!

Dock vill jag under tiden passa på att tacka igen,
för allt underbart stöd,
alla fina hälsningar och kommentarer,
ja, all värme och kärlek jag omges av!
Tusen tack för alla hejja-rop och för Er tro på mig!
Ni anar inte hur mycket det betyder!!! :-)

Dessutom vill jag förstås också säga stort tack till alla Er mammor jag hade förmånen att träffa och prata med under helgens gala! Tack för härliga samtal, kommentarer, komplimanger och överraskningar!

Det blev - som väntat! - en helt oförglömlig helg! :-)
Men av lite fler skäl än jag hade trott... Haha!
Ja, eller vad sägs om nämnda kraschade kameror = bildbevisen på mig som "prinsessa" för en dag är väck...
Jag har en sönderslagen, öm och infekterad ankel och var man än kom så var ac:n trasig...
Men missförstå mig inte
- det finns SÅ mycket positivt som jag definitivt aldrig kommer att glömma heller,
och det överväger naturligtvis! :-)

Och jag lovar att på något sätt återkomma med bilder
- ska nog kunna få tag i något någonstans..!?
Vi var ju trots allt typ hundra fantastiska, underbara och snygga mammor på denna gala
och det kan ju tänkas att jag råkat hamna på bild i någon annans kamera...? :-)

Summa sumarum;
Det var en jättefint och imponerande arrangerad tillställning vi var på och jag är jätteglad över att ha fått delta!
Och som sagt, så bjöds det ju på en hel del överraskningar och jag vågar lova att alla som var där vann något..! :-)

Men apropå just vinster vill jag också bara ge en extra stor K R A M till "cpmamman" -
vi var tillsammans finalister i kategorin "Mest gripande blogg" och jag bara visste att DU skulle vinna vännen!
Du är en stark person och skriver så himla fint om Er vardag och lilla Tekla, och jag hoppas verkligen att hon gillar mamma´s diplom ovanför sin säng..? :-) Kämpa på!

Kärlek - till Er alla!
Och tack alla Ni, som finns där och älskar och stöttar mig - no matter what. Det är ovärderligt!
//Anna

(Okej - jag bjuder på en bild av mig själv då...
Denna är tagen när jag fått gjort min make-up - men det finns bilder någonstans på hur jag såg ut (?!) efter att ha fixat även håret och dessutom fått på mig galaklänningen...! :-) )


Kommentarer
Postat av: towe

och jag orkade inte bära runt på min stora systemkamera så det blev inga bilder för min del heller ;/ men du var jättefin Anna! en lång, brunbränd puma till blondin hade jag inte föreställt mig alls då jag funderat hur du ser ut. många bilder vill vi alla se!

2009-07-06 @ 21:52:38
URL: http://cpmamman.blogspot.com
Postat av: carola

åh så härligt att läsa om din galakväll..snygging där..

Hmm en dag i livet ska jag gå på bal/gala:)



Du var väl värd att vara prinsessa för en natt..

nattis pussar

2009-07-06 @ 23:49:27
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Annica

HEJ!

Tack själv för en trevlig pratstund! Det var så kul att vara där, även om man inte hann med att prata med alla så var det en otroligt trevlig upplevelse att bara vara där och se alla dessa glada och söta bloggmammor.



Ja jag har inte heller en enda bild att bjuda på, ingen av mina kameror kom med till GBG ens. :D



Ha de nu så bra!



Kram

Annica

2009-07-07 @ 12:10:30
URL: http://minstorafamilj.wordpress.com
Postat av: SmulAnn

Synd på kamerorna men huvudsaken att du hade en underbar kväll! Kontrasterna blir stora förstår jag från glamour till diagnoser!

Kram Anna!

2009-07-07 @ 15:58:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25248-
Postat av: Ingela la la

Det var skoj att äntligen få träffa dig, du verkar vara en helskön tjej och jag förstår att kontrasterna är stora. Kämpa på tjejen!

Kram

2009-07-07 @ 18:41:40
URL: http://ingelalala.blogspot.com
Postat av: mamma zoffe

Så skoj att äntligen få ett ansikte på dig :-) så fin du är!!Ögon som glittrar dessutom..

Ja kontrasterna behöver vi verkligen..ett break å komma ifrån allt som är så jobbigt i vår vardag..var du väl unnad!!



Har ett till tips till dig nu,det här med sommarlov o ostruktur..Finns ju nästan överallt filmer att köpa, 2 för 99 kr..Sam har börjat älska komedier så vi har infört filmkvällar de dagar då de är lite motigt..då efter middagen bänkar vi oss alla kl halv sju-sju tiden vid filmen..annars så har man ju en hel kväll fram till tio att försöka funka åxå..dessutom får vi många härliga skratt :-)Filmer med Jim Carrey står högt i kurs..

Som sagt ett litet tips bara..funkar för Sam iaf..



KRAAMIS :-)

2009-07-07 @ 23:24:05
URL: http://blogg.aftonbladet.se/19846
Postat av: kathy

Du var verligen jättefin på galan!Och tack själv för det trevliga sällskapet vid middagen och alla gånger vi skålade för livet!Det är inte alltid människor gör så stort intryck på mig och det bara lyser om dig!Hoppas du lyckas få tillbaka bilderna annars har jag nog ett par stycken på er om du vill ha dom mailade Hör bara av dig!Stor kram!

2009-07-10 @ 23:51:54
URL: http://twinmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0