Nu är det nära..:-)

Okej
- nu närmar det sig på allvar!
Mammablogg Galan 2009... :-)

Och jag har fixat allt ifrån naglar till skor och en i mina ögon riktigt snygg klänning
- ja, för den är faktiskt inte bara fin i sin utformning,
utan den får dessutom min kropp att verka ganska normal, hahaha... :-)
Mina boobs  hålls ovanligt vältämjda i den höjd de borde befinna sig i jämnt
och den häck jag aldrig haft, den bara finns där helt plötsligt..!? Mycket märkligt, fniss..! :-)

Ja, halleda som vi kvinnfolk (eller är det bara jag..?!) kan bli, när vi ska klä upp oss och i detta fallet dessutom på GALA...!
Men oj, vad kul det ska bli,
att känna sig allmänt glamourig, lyxig - ja, till och med lite "prinsessa-på-bal-aktig" (HAHAHA - nej, det där går ju inte! Där går nog gränsen när man uppnått min aktningsvärda ålder!?),
om så bara för några timmar!

Och därför vill jag även ta tillfället i akt, att tacka alla ER :-),
som stöttar mig!
Och tusen tack till alla Er som röstat på mig!!
Men faktum är, att det som värmer mig allra längst in i hjärtat,
är inte alls hur det går på galan
- utan det faktum att Ni finns där,
och att Ni gillar både mig och mitt skrivande! :-) T a c k !

... Inga priser och / eller tävlingar i världen,
kan någonsin ersätta det Ni är, gör, säger och betyder för mig!

TACK alla underbara människor som omger mig, för att Ni finns!

Kärlek!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag o Matte håller tummarna för Dig älskade moster! :)

2009-07-03 @ 15:34:59
Postat av: Marri

Tror att du kommer bli helt fantastiskt vacker imorgon. Hoppas att ni får det supertrevligt (och om du inte hunnit läsa detta innan galan så läs hoppas ni har haft en underbar kväll.) Håller tummarna för dig, det hade varit kul om du vann :)



Kram

2009-07-03 @ 23:01:24
URL: http://sprallisbarn.blogg.se/
Postat av: carola

åh är så avis..

tänk att få gå på bal:)...

Drömmer om att få vara sessa för en dag, klä mig fint, lite lyx...



Tänk va underbart att få en dag med dig anna...

Jag önskar dig all lycka och i mina ögon är du redan en vinnare...

2009-07-03 @ 23:16:22
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: mamma zoffe

STOOOORT lycka till!! Åh vad roligt för dig!! Bara njut och sug åt dig allt det possitiva!!

KRAAM

2009-07-04 @ 04:09:59
Postat av: Pilla

LYCKA TILL idag!!

Kram,Pilla

2009-07-04 @ 06:24:46
Postat av: SmulAnn

ja jag hoppas det gick bra! har själv varit i Norrland!

Kram!

2009-07-05 @ 23:30:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25248-
Postat av: towe

Bättre än priset var att äntligen få träffa sina avlägsna, underbara bloggvänner. Vilken tur att du satt vid utgången så jag fick en till kram av dig innan jag åkte. Kan aldrig bli för många kramar. Hoppas resan hem gick bra fina du!



Åh vad glad jag är att vi äntligen sågs. Du var så snygg och fantastisk.

2009-07-05 @ 23:32:33
URL: http://cpmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0