Det rör mig inte...

Till alla ER,
som faktiskt bryr Er om mig och gillar det jag skriver och står för,
vill jag bara poängtera att följande rader är i n t e riktade till Er! :-)

.. Men till er andra...:
Ni behöver inte läsa min blogg över huvud taget
- det är faktiskt ett mycket enkelt val!
Och ni ska definitivt inte tro att ni känner varken mig eller de jag älskar..!
Jag tror bestämt att jag har koll på läget själv.
Men om ni envisas med att spy galla vill jag bara ger er alla en kollektiv hälsning;
DET RÖR MIG INTE I RYGGEN!

För jag mår bra, är "oförskämt lycklig" och vet innebörden av ärlighet,
av att älska och älskas
- och kan bara beklaga att inte ni har några egna liv!

Och så vill jag förstås avsluta med några ord till dom som faktiskt bryr sig...
Jag älskar Er och är SÅ tacksam för att Ni alla finns i mitt liv
- tack för all värme, kärlek och support!

Till Er - K Ä R L E K !
//Anna


Kommentarer
Postat av: mamma zoffe

Hej!



Jag har köpt en citat bok med Paulo som du så gärna citerar..men jag hittar iallafall inte de vackra citaten som du använder dig av här på bloggen..

Vad heter den?



Allt gott till dig i sommarvärmen!!

Kramis

2009-06-24 @ 19:32:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/19846/
Postat av: Marri

Du vet att jag är på din sida, även fast jag inte känner dig på riktigt :)



Skickar en styrkekram och hoppas att "folk" kan låta bli att läsa om de inte kan ge positiva kommentarer. Hoppas du blir av med dessa energitjuvar.



Kram

2009-06-24 @ 23:23:43
URL: http://sprallisbarn.blogg.se/
Postat av: carola

förstår mig inte på folk som läser ens blogg fast dom inte gillar det...

Jag gillar dig och jag gillar din blogg:), försöker så klart kika in varje dag och se hur ni har det..



S har kollat på sin lgh nu, kan få den från 1 juli om det är ok för soc, skulle vara bäst för alla parter så vi håller tummarna..

Ha nu en bra dag och fortsätt som du gör:)

2009-06-25 @ 08:38:31
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0