Fighter..!? :-)

Det är en alldeles fantastisk, underbar känsla,
att just när man tror att orken är slut och man inte orkar slåss längre,
så öppnas plötsligt en dörr på glänt någonstans
och inte minst, så känner man kärleken, stödet och omtanken från sin omgivning...!

T a c k ! :-)
Jag kan inte i ord förklara hur mycket det betyder för mig att Ni tror på mig - det värmer långt in i hjärteroten,
och ger mig precis det bränsle som behövs för att kämpa vidare!
Följande ord fick jag på mailen igår och det berörde, gladde och sporrade mig rejält...;
"... jag är mycket imponerad av din kämpaglöd...
Fortsätt att fightas, du är mycket speciell.."!
Tusen, tusen tack till Dig som skrev - Du är också mycket speciell! :-)
Och tack även till alla Er andra, som skriver, berömmer och peppar
- det ger mig ork och mod att fortsätta!

Kärlek!
//Anna



För att åstadkomma handling är ingenting bättre än enfald kombinerad med viljestyrka... :-)

Kommentarer
Postat av: SmulAnn

Visst är det härligt när man får känna stöd av människor! jag hoppas nu innerligt att ni också får relevant stöd till sonen och även till DIG!

Kram! Du är enastående!

2009-06-03 @ 18:54:25
URL: http://blogg.aftonbladet/25248-.se
Postat av: Carolines Oas

Hej gulliga du som "tittar till" mig ibland:)



Visst är det härligt med uppmuntran och förståelse!!



Jag vet exakt hur himlans jobbigt du har det med allt och jag VET hur stark och även sårbar du är... Att vara mamma är en tuff utmaning men att vara ADHD mamma är en supertuff superutmaning. För att klara av det måste man vara en superkvinna och det är du. Men glöm inte att man får vara ledsen och besviken ibland ... för det är det ända sättet att orka fortsätta vara stark. Även en superkvinna måste få det.



Stor kram till dig// Caroline



2009-06-03 @ 21:30:57
URL: http://carolinesoas.wordpress.com/
Postat av: jörgen chef...

hur skulle tågarp vara utan den ängel du är??

2009-06-04 @ 19:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0