Hopp.. :-)

Jajamensan - än finns det hopp!

... Om ett liv...
Om kärlek...
Och om en skaplig framtid...! :-)

.. För jag hoppas och tror att jag inom en överskådlig framtid kommer att återta kontrollen över mitt eget liv, från försäkringskassan..! Och därmed även återfå känslan av värde och att kunna tillföra något - bara tanken gör att självkänslan hissas upp ett snäpp! :-)

.. Och hoppet om att vi äntligen ska få korrekt stöd och hjälp till Anthony är stort - efter ett långt telefonsamtal med "nya"BUP idag, så känns det mycket positivt och de verkar ta saker och ting på allvar, samtidigt som de faktiskt inte bara utlovar en massa i form av stöd, utbildningar och dylikt, utan de har det verkligen också..! :-)

Och själv har jag satt igång en hel massa projekt för att säkerställa min "come-back" till l i v e t . . ! :-)
Däribland ingår självklart mitt skrivande, det är det jag brinner för och tänker fortsätta kämpa med.
Men dessutom fick jag igår en fantastisk idé presenterad av min syster (tack Annika!), och den spann jag genast vidare på och nu är det just det projektet som ligger mig väldigt varmt om hjärtat - inte minst eftersom det kan både stärka mig, samtidigt som det kan hjälpa både mig, sonen och många andra...
Kryptiskt?! I know... :-) Vill ju hålla Er lite på halster!

Ha en fortsatt underbar kväll - tack, alla, för att Ni finns!

Kärlek!
//Anna



"Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken,
och bra saker dör aldrig..." (Stephen King)


Kommentarer
Postat av: SmulAnn

Spännande Anna! Ja nu håller vi tummarna för att nya BUP är mer aktiva att ge er stöd!

Kramar Anna till dig!

2009-06-05 @ 18:42:32
URL: http://blogg.aftonbladet/25248-.se
Postat av: carola

åh så skönt att läsa Anna...önskar dig och barnen all lycka..



Här är det som det är, hon kämpar på...stark som en oxe och jag är så stolt över henne..

Lång lång väg tillbaka men det finns så många som stöttar henne..



Tänker på dig en massa

kram

2009-06-06 @ 00:03:55
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0