Trött och frusen - men lycklig...!:-)

Årets midsommarfirande är avklarat och det såg väl ut som det allt för ofta gör på våra breddgrader
- regn och kyla, som högst tillfälligt avbröts med korta besök av solen och hela dagen / kvällen kröntes med ett rejält skyfall lagom till kvällens påtänkta grillning... :-)

... Och att kommunikation och planering inte fungerade helt korrekt och vi därför fick äta typ kall ( d v s nästintill ingen!) mat, och det faktum att denna svensken sin vana trogen bjöd på sig själv (onödigt mycket kanske!?) och offrade sig så helhjärtat i fotbollsmålet, att ena tummen gick åt fanders och inte lär vara brukbar inom en överskådlig framtid - det gör faktiskt ingenting! :-)
Och jag tänker heller inte låta mig påverkas av några negativa och / eller hotfulla kommentarer, som fälls enbart för att försöka förstöra för och / eller  trycka ner mig!
För som någon mycket speciell, när och kär (stor PUSS till Dig!), skulle sagt;
"Det rör mig inte i ryggen!" :-)

Och nej - det gör det faktiskt inte!
För sällskapet var suveränt,
naturen var underbar
- och det bjöds på flera, oförglömliga och magiska ögonblick denna midsommar! :-)
T a c k . . . ! :-)

Lev och älska - här och nu!
Imorgon är en annan dag... :-)

Kärlek!
//Anna






Kommentarer
Postat av: målaren

hur är det nu med tummen??? hoppas allt är superbra med dig! för du skriver fint o är en FINtjej..... kramar från!!!!!!! ALLA.

2009-06-22 @ 19:16:52
Postat av: SmulAnn

Härligt att du fått uppleva magiska ögonblick! Ha det gott! Stå på dig! Kram!

2009-06-22 @ 22:19:33
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25248-
Postat av: carola

hej gumman..

så skönt att du haft en bra helg..

Var ett tag sen jag kikade in, jag hoppas allt är bra med dig..

Massor av kramar

2009-06-22 @ 23:13:17
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0