Avtryck.. :-)

Jag hade för avsikt att skriva några väl genomtänkta ord.
Gärna något som var både inspirerande, roligt och som leder till eftertanke.
Något som får människor att reagera och känna, att tycka och tänka - att göra intryck helt enkelt! Eller kanske snarare avtryck.. :-)
Att veta och känna att det jag sagt och gjort faktiskt lämnar spår efter sig. För tänk så härligt om det jag skriver och delar med mig av, uppskattas och till och med kan lära människor något eller ge någon en tankeställare!

Visst, jag är bara en handikappad (?!), ensamstående tvåbarnsmamma med en son med ADHD - knappast intressant vid första anblicken, I know..! :-) Men jag har ett budskap, tro mig!
Och min resa genom livet och inte minst i mitt inre de senaste åren, har lärt mig en hel del.
Jag har fått helt andra värderingar och perspektiv och nya definitioner på vad som är viktigt här i livet!
Jag har lärt mig att njuta fullt ut av varje ögonblick, att fånga dagen och att leva ut så många drömmar som möjligt - för nästa gång mitt liv passerar revy vill jag inte känna att jag inte hunnit eller vågat göra saker som är viktiga och betydelsefulla för mig!
Och jag är oerhört tacksam och ödmjuk inför livet och min andra chans... :-)

Kärlek!
//Anna

"Det finns ingen större synd än brist på kärlek.
Var modiga och älska
även om kärleken verkar förrädisk och skrämmande.
Gläds med kärleken. Gläds med segern.
Låt hjärtat bestämma...." (Paulo Coelho)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad härligt att du är tillbaka! Usch, vara utan bredband i två veckor kan jag inte ens föreställa mig..

Visst ska det bli fantastiskt att få gå på galan! Det är ju det bästa priset =) Det andra är som sagt bara en bonus =)

Kram Ingela

2009-03-16 @ 13:29:23
URL: http://ingelalala.blogspot.com
Postat av: dagstjarnan

Ja som du vet så lever jag ju som du med handikappade barn.



BS:

Hej Anna & välkommen tillbaka!! =)



Usch att behöva vara utan nätet så länge. Då skulle jag få krupp minst. O det veta fan hur skolarbetes skulle gå heller. hmm*



Ja va skoj då har jag något att se fram emot framöver. Spääääände ju!!



Ha en superdag.



Kramar

2009-03-16 @ 15:27:07
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24803
Postat av: Vicktoria

En hög med Kärlek till Dig!

2009-03-16 @ 15:29:22
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: SmulAnn

Hejsan! Vore det inte härligt med en träff fram i maj månad? Våren är på gång och livsandarna spirar!!! jag är barnledig ojämna veckor! så runt 8 maj eller 22 maj kanske? Vad tycker du?

2009-03-20 @ 10:37:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25248
Postat av: Carola

gråter när jag läser igenom din blogg..

Vissa saker känner jag igen mig så väl i..



Har i 2 år kämpat med bup och soc då min dotter gjort suicid försök...Att orka kämpa och ta sig vidare, hitta styrkan någonstans...



Beundrar dig...

2009-03-25 @ 10:00:36
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0