...

....

Det finns så mycket jag skulle vilja säga, berätta och dela med mig av...!
Men så blev det en sådan dag igen, "lagen om alltings jävlighet".. :-)
Och barn som sovstrejkar ovanpå det...
Så nu önskar jag helt enkelt Er alla en GOD NATT istället!
...och håll ögonen öppna - jag ser fram emot att snart själv få veta vilken (/vilka) kategorier
jag är nominerad i inför Mamma Blogg Galan..! :-)

K Ä R L E K !
// Anna

Vi måste ta risker.
Det är först när vi låter det oväntade hända
som vi förstår livets mirakel.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej kära Anna!



Ja man måste nog gå igenom dessa svåra saker med, men ibland känns det för mycket.

Ja hade man inte haft sina barn så ade man nog blivit knäpp,är så glad att jag har min son.

Blir så glad bara jag ser han;)



Ja vi hade en underbar Söndag jag och min sambo,känns som det var dags efter allt som varit.

Ja detta med min pappa knäcker mig men måste försöka att inte gå ner mig har ju så mycket annat. Men jag älskar ju min pappa och vill att det skall gå bra för han så det gör ont att se han sådan här och att han gör både sig själv och oss illa.

Men tyvärr kan jag ju inte göra nåt åt det förän han vill själv och som det är just nu så ser han inte att han gör nåt fel utan skyller på allt och alla andra.



Kommer inte ihåg vad jag hittat alla bilder men vill du ha dom så är det bara att ta dom från min blogg gumman.



Hoppas att din dag varit så bra den kan och att du får sova gott i natt.

Masssa massa kramisar till min kära vän



2009-03-23 @ 22:57:34
URL: http://blogg.aftonbladet.se/28474

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0