Ett ögonblick..

... av blahablaha-känslor kom över mig...

Och det finns ingenting jag avskyr mer än..;

... känslan av att vara svag...

... eller otillräcklig...

... av självförakt...

... och av sårbarhet...!

I hate it!
Jag är van vid att fixa det mesta och det gör jag med stolthet! :-)
Och därför, även om ovanstående känslor bara infinner sig tillfälligt, så blir jag ändå heligt förbannad -
på mig själv och min egen svaghet, som släpper in dom..!

Kärlek!
//Anna

"Kärleken övervinner allt,
låt oss därför överlämna oss till kärleken..." ((Vergilius 70 f Kr - 19 f Kr)

Kommentarer
Postat av: Pilla

Kom ihåg Anna...DU kan allt du vill,ingen ska någonsin trampa på dig mer!!!

Styrke kramar,Pilla

2009-03-20 @ 20:17:48
Postat av: Malin

Kramar om dig och hoppas att det snart skall kännas bättre.

Mina tankar finns hos dig.

Kramar och sovgott i natt/malin

2009-03-21 @ 00:37:54
URL: http://blogg.aftonbladet.se/28474

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0