Liv och död


Återigen påminns jag om att mina (våra) föräldrar inte kommer att finnas kvar
hos oss för alltid.
Min kära lilla mor har knappt hunnit återhämta sig färdigt efter sin senaste pärs till följd av
sin "KOL", så är det nu istället far´s "tur" att bli sjuk...
Ett mindre och ganska enkelt ingrepp gjorde att andra och betydligt allvarligare saker
upptäcktes och oron är åter vår följeslagare...

... Och än en gång konstaterar jag, att man nog aldrig blir vuxen eller gammal nog,
att mista en förälder..!?

Kärlek!
//Anna

Det finns inget mer sällsynt i världen än livet.
De flesta människor existerar bara... (Oscar Wilde)

Kommentarer
Postat av: Anonym

man är aldrig redo att mista dem som alltid funnits i ens liv, det är jag säker på. Bara tanken på det, känns fruktansvärd och man undrar om man gjort vad kunnat, gjort vad man skulle, sagt det man borde, frågat det man undrat? För en dag kommer det vara försent. Men just nu verkar far ha övervunnit faran än en gång. Säga vad man vill om den mannen, men han ger sig inte så lätt! Tack far!

2009-03-30 @ 21:08:09
Postat av: SmulAnn

Det är klart att man inte vill mista sina föräldrar. Det kommer aldrig att "passa" och att man är beredd.

Hoppas ändå att du får ha dem kvar ett tag till!

Kram!

2009-03-31 @ 08:21:00
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25248

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0