Mammablogg Galan :-)

Det finns SÅ mycket jag vill skriva om och dela med mig av för tillfället och jag har väldigt svårt att bestämma mig för var jag ska börja någonstans.. :-)

Men jag måste ju bara meddela att denna svensken har anmält sig till "Mammablogg Galan 2009"! :-)
Av en händelse fick jag nys om detta evenemang och kände genast att där MÅSTE jag vara med! :-)
Tänk så häftigt att under ett helt dygn bara vara, låta sig skämmas bort och umgås med en massa andra härliga mammor och bloggare, vilket underbart och positivt initiativ! Och en unik möjlighet att få träffa åtminstone några av de man brukar ha kontakt med via bloggarna.

Så den 4-5 juli ska det avnjutas lyx och glamour, bubbelmingel och galamiddag med efterföljande festligheter på Sjöbacken Hotell & Konferens i Göteborg! Och det ska bli SÅ fantastiskt roligt, inspirerande och spännande att träffa de andra 99 festdeltagarna och tillika bloggande mammorna! :-)
Jag menar - "picture this"; etthundra morsor i varierande åldrar och skick, som i vanliga fall ger utlopp för sina tankar och känslor genom det skrivna ordet (hemifrån småbarnsträskets större eller mindre kaos!) får plötsligt inte bara uppleva lyxen av att vara barn- (och för den sakens skull "gubb-") lediga, utan dessutom också njuta av god mat och dryck samtidigt som de träffar likasinnade! :-)

Med andra ord så lär det bli rena hönsgården - ja, tänk Er själva vilket kackel det ska bli på dessa upprymda, för tillfället "frigående" (höns!), etthundra fruntimmer! :-) Hahaha...! Men OJ, vad mycket kul vi ska ha!
Kan ju inte bli annat med ett program som bland annat innefattar utställning, aktiviteter av olika slag, föreläsning om Mammablogging och inte minst 3-rätters galamiddag på kvällen som kröns av en Award-utdelning och därefter dans... :-) Bäddat för succé helt enkelt!

En bonus med galan är dessutom att alla vi som deltar blir nominerade och har möjlighet att vinna priser för våra bloggar - så om Ni vill och känner för det kan Ni ju alltid gå in på hemsidan och kolla nomineringarna(ska bli klara under veckan) och rösta på den eller de Ni tycker är värd (a) ett pris..! :-)

Jag ser verkligen fram emot detta evenemang - häftigt! :-)

Kärlek!
//Anna



Mammablogg Galan 2009


Mammablogg Galan 2009


"Det är möjligheten att förverkliga en dröm
som gör livet spännande" (Paulo Coelho)

Kommentarer
Postat av: Wojtan

Hej



Det ska verkligen bli kul att träffa alla. Jag ser så mycket fram emot det!

Idag har jag besökt Sjöbacken och gått igenom hela dygnet. Nu har jag plötsligt ännu mer jobb framför mig.

Kram Wojtan

2009-03-17 @ 17:19:46
URL: http://wojtansblogg.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0