Mammablogg Galan!

Min blogg är nominerad, rösta på den!
 


Att skriva om någonting annat just nu, känns på något sätt omöjligt!
Självklart MÅSTE jag ju få lov att delge Er, vilka kategorier jag blivit nominerad till inför Mammablogg Galan 2009!

Och handen på hjärtat - när jag såg vilka bloggar jag nominerats till, så blev jag SÅ rörd, stolt och tacksam
och känner verkligen att det är just där jag skulle vilja vara nominerad om jag själv hade fått önska! :-)
Alla som känner mig eller varit inne och läst på min blogg då och då, vet hur mycket mitt skrivande betyder för mig och alltid har gjort och det är med stolthet jag kan meddela Er att jag nu är nominerad till;

"Sveriges bästa Mammablogg"

"Färgstarkaste Mammabloggaren"

"Mest gripande Mammabloggen"

Bara tänk tanken, OM lilla jag skulle lyckas vinna en av dessa priser..! :-)
Det skulle förstås betyda oerhört mycket för mig och min självkänsla om jag hade lyckats nå ut så bra till alla Er och att Ni tagit till Er såpass mycket och blivit så berörda av det jag skriver, att Ni ansåg att jag är värd att tituleras till något av följande :-). Efter alla år av skrivande och mitt stora intresse och kärlek för det skrivna ordet, så vore det den ultimata belöningen!
Och om någon skulle känna för det, så går det nu att rösta på mig (och alla andra) inne på Mammablogg Galans hemsida..!

Kärlek!
//Anna

"När vi ska ta ett viktigt beslut,
är det bättre att lita på impulser och ingivelser
än på förnuftet,
för det försöker ofta locka bort oss från drömmen
genom att säga att tiden inte är mogen.
Förnuftet fruktar nederlaget,
men intuitionen älskar livet och dess utmaningar" (Paulo Coelho)

Kommentarer
Postat av: ♥UNG MAMMA♥ ♥UNG MAMMA♥

vad roligt med mammagala! alla borde vara bjudna! =)



www.gotteochvi.com

2009-03-24 @ 14:06:36
URL: http://www.gotteochvi.com
Postat av: sessan ☆

Tjingeling!!



Jag är inne hos dig & letar blogloving knapp för att kunna prenumerera på dina geniala inlägg, men hittade ingen :(

Kom på iden att jag ville följa & "lära känna" er mamma bloggare lite tätare inför Galan & då är Blogloving genialt!



Hojta till om du kommer på bättre tankar & skaffar dig en prenumerations knapp ;D Då lägger jag till dig bums!!



ha en strålande dag

//Sessan

2009-03-24 @ 16:33:39
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Anonym

Hoppas du vinner kära moster. Jag har ia alla fall röstat på alla 3 nomineringar.:)

2009-03-24 @ 16:53:22
Postat av: Pilla

Givetvis har även jag varit inne och röstat,gumman!

Kram,Pilla

2009-03-24 @ 17:10:09
Postat av: syster yster

Självklart har jag röstat! Och beställt ett fint halsband jag hittade när jag var inne på galans hemsida!

2009-03-24 @ 18:58:16
Postat av: Pernilla

Surfar runt hos de som skall på galan till sommaren.

Du har mycket tänkvärt på din blogg.

Önskar dig en bra dag.

2009-03-25 @ 11:32:51
URL: http://trekillarochentjej.blogspot.com
Postat av: ♥UNG MAMMA♥ ♥UNG MAMMA♥

vad roligt med mammagala! alla borde vara bjudna! =)



www.gotteochvi.com

2009-03-28 @ 11:34:33
URL: http://www.gotteochvi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0