Snälla, snälla, snälla, snälla..


(Tack Caroline af Ugglas, för att Du väckte svenska folket ur sin dvala häromveckan!)

Så snälla, snälla...
... ge mig tillbaks kontrollen över min egen säng och ensamrätten på mitt sovrum!
... låt mig få sova en hel natt, utan små barnfötter sprattlande i ansiktet eller pip och gnäll om vem som ligger närmast mamma!
... gör mig till en superpedagogisk supermamma till två små änglar som sköter sig exemplariskt!

Och snälla, snälla...
... Röstfiske eller inte, men tydligen går det nu att gå in och rösta inför Mammablogg Galan igen,
även om Ni redan röstat en gång innan.. :-) Så OM Ni vill, går det bra att rösta igen :-)!

Och för att citera Caroline af Ugglas;
"Säg vad är vinna, när någon måste förlora..?!"

Ha en härlig dag!

Kramar,
Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0