Tack :-)

TACK till alla Er, som finns i min närhet - direkt eller indirekt!
Tack för att Ni bryr er om, för alla glada tillrop, uppmuntrande ord och hälsningar!
Tack för allt stöd, glädje och kärlek som Ni sprider!

Tack älskade Pernilla för att just DU är min bästa vän!

Tack mina älskade systrar för en jättemysig och givande eftermiddag - Ni är inte "bara" mina systrar, utan även mina bästa vänner!

Tack älskade Anthony och Thess - min prins och prinsessa, för att Ni varje dag påminner mamma om vad som är viktigast här i livet och för att Ni alltid älskar mig villkorslöst - precis som jag med Er (även om tussarna flyger emellanåt!) :-) ! Ni sprider så mycket glädje och kärlek och ger allting en mening - jag älskar Er så gränslöst och vanvettigt mycket!

T A C K !
Ni betyder alla så mycket för mig!

K Ä R L E K !
//Anna

Att verkligen älska innebär alltid att man sätter sig själv på spel.. :-)

Det är bara otur att inte vara älskad, men det är olycka att inte kunna älska.. (Albert Camus)

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Hej!

Har smugit omkring här inne hos Dig under ett par veckors tid i syfte om att nominera Din blogg till Mammablogg Galan!



Nu är Din blogg färdig nominerad, inom kort kommer Du inne på Mammablogg Galans sida kunna se vilken/vilka kategorier den är nominerad till.



Vi hoppas komma igång med röstningarna inom de närmaste 24 timmarna.



Vi ses den 4 juli!



Kram



Annika

2009-03-22 @ 21:53:12
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Malin

Tack för att du finns gumman.

Jag hoppas att du en dag skall må lite bättre och det tror jag att du kommer göra.

Är här inne och tittar till dig gumman.

Tack för kommentaren på min mammas blogg.

Känner att jag behöver ha den bloggen bara för att kunnaskriva till henne och även om henne och mina tankar.

Mamma var mig så otroligt nära så det känns som en del av mig är borta.

Men det blir lättare för nu kan jag prata om henne på ett annat sätt och även minnas att roligt vi gjort, innan var det bara mamma som sjuk som jag kom ihåg.

Men saknaden kommer alltid att finnas där.



Mina tankar finns hos dig gumman.

Kramar i massor till dig/Malin

Sovgott i natt

2009-03-23 @ 00:37:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/28474
Postat av: SmulAnn

Hej Anna!

Vad kul detta med Mammablogg-gala!

Verkar bli en väldigt festlig tillställning!

Vi får väl ordna en ADHDblogg-gala!!!

Kramis!

2009-03-23 @ 09:41:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25248
Postat av: towe

Hej stjärna! Vill bara glida in och önska en trevlig dag. Ser att du blivit nominerad till galan också. Det här blir bara bättre och bättre. Kommer bli fantastiskt att träffas!

2009-03-23 @ 11:20:11
URL: http://cpmamman.blogspot.com
Postat av: SmulAnn

Hej Anna!

Jag har röstat på dig!!!

lycka till!

2009-03-26 @ 15:35:49
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25248

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0