Foton..

Eftersom orden inte riktigt räcker till för något klämkäckt och positivt för tillfället,
så får Ni istället njuta av lite bilder..!
..."jag får liksom ingen ordning på mitt liv,
det kan vara så förfärligt, det kan vara så bra..."
Och jag som nyss hade hittat allt det "braiga" igen,
kämpar nu med näbbar och klor för att hålla mig ovan ytan,
för att ge mina barn så mycket normal vardag som möjligt,
och inte minst så brottas jag med en oerhörd mängd pappersarbete och omständigheter,
för att försöka reda ut allt runt inbrottet och framför allt försöka minnas och kunna beskriva allt det saknade...
Suck!
Och så har vi ju far... Som fyller år idag - vilket jävla sätt att fira sin födelsedag på!
Men vi är många som älskar och tänker på Dig far, det vet Du!
Och imorgon - imorgon ska denna kvinnan iväg och fixa den outhärdliga värken i nacke och huvud (förhoppningsvis!), för när inte ens morfintabletterna hjälper mer än max 1,5 timme, då kan man hålla sig för skratt!
Men än en gång - tack alla underbara, förstående och kärleksfulla människor,
för all värme och allt stöd!

Kärlek!
//Anna







Kommentarer
Postat av: MizzLiz

Vackra bilder till ett tungt och sorgligt inlägg.

Styrkramar till dig.

2009-11-10 @ 17:46:14
URL: http://blogg.aftonbladet.se/mizzliz
Postat av: MizzLiz

Styrkekramar skulle det vara =/. Min undulat hoppar runt på tangentbordet.

Kram igen

2009-11-10 @ 17:47:33
URL: http://blogg.aftonbladet.se/mizzliz
Postat av: Camilla

Tänker på dig och sänder dig all min styrka allt mitt mod och all min värme!!

Kram

Camilla

2009-11-11 @ 14:40:49
URL: http://camillusbacillus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0