Tornado . .

Medan far slåss för sitt liv, utan att vi kan göra ett endaste dugg,
så slåss jag mot ADHD och alla dess underbara sidor,
mot 3-årstrots och sömnlösa nätter,
mot smärtor, inbrottsvågar, polis och försäkringsbolag..

...Och är så oändligt tacksam för den värme och kärlek jag omges av!
Utan den - utan alla vänner, syskon och min Kärlek,
så hade jag med all säkerhet inte stått pall för den tornado jag just nu befinner mig i..
Och jag kan ju inte förneka att mitt skrivande och fotograferande också skänker mig
både välbefinnande och välbehövlig "bortkoppling" från verkligheten emellanåt..! :-)

Kärlek!
//Anna

Följande bild vet jag att jag visat förut, men faktum är att jag är mycket nöjd med och stolt över den.. :-)
Jag tycker dessutom att den säger så mycket, trots att den inte innehåller särskilt mycket..
Måsar som svävade över fiskebåten vi var ute på, och en sill som flyger genom luften..
Det är konst, helt enkelt..! :-)



"Den äkta fria människan är den som uppfyller sin dröm utan att ta hjälp av någon.." (Lao-Tse)


Kommentarer
Postat av: syster yster

ja det är en väldigt kul o fin bild!

2009-11-18 @ 19:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0