Tack för all kärlek... :-)

All kärlek, värme och omtanke jag omges av,
är så betydelsefull och värderlig för mig!
Och just nu
- med den senaste veckans händelser i färskt minne, tillsammans med en våldsam huvudvärk som ingen av mina tunga mediciner biter på samt det faktum att min älskade far´s operation inte gått som den skulle
- så är det mera värt än någonsin, och faktiskt det enda som ger mig mod och styrka nog att orka fortsätta framåt. Och tro mig, den energin lär jag behöva framöver!
Så tack till Er alla, för att Ni finns och för allt Ert stöd!
Och inte minst tack till DIG, min kärlek, för att Du lyfter mig när jag inte orkar gå,
ger mig styrka när jag är svag,
och får mig att se det ljusa mitt i mörkret - jag älskar Dig Jörgen!

Kärlek!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vännen!

Jag är fortfarande inne och läser din blogg med jämna mellanrum även om jag inte lämmnar komentarer efter mig. Men nu kännde jag att jag behöver göra det.

Det gör ont i mig att du får utstå så många saker på en och samma gång! Tack o lov för alla dina vänner, anhöriga och din kärlek som de alla tycks finnas där för dig/er.

Jag sänder dig en hel famn med styrkekramar och hoppas att det ordnar sig för er snart.

Kram från Cinderellaheart

2009-11-07 @ 00:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0