Ingen ensam höst.. :-)

Ja, nu verkar det onekligen som att hösten oåterkalleligt är här
- storm och regn river utanför fönsterna,
och mörkret kommer allt tidigare om kvällarna
och dröjer sig kvar längre på morgnarna..

Och jag är så förfärligt tacksam över att jag inte behöver möta hösten,
mörkret och kylan på egen hand.
Att jag har någon att hålla i handen "när åskan går",
någon att söka värme hos när det är kallt
och få trygghet hos när mörkret känns för tungt.. :-)

Och kärlek är ju som bekant inte bara att gå hand i hand
- det är att hålla varandras händer vad som än sker...! :-)

Kärlek till Er alla i höstrusket!
... Och lite extra kärlek till DIG.. :-)

//Anna




Kommentarer
Postat av: dagstjarnan

Ja här har med hösten kommit med stormsteg. Här har blåst & regnat hela helgen.



Att ha någon att hålla i handen när åskan går kan vara så skönt ibland. Men ibland kan det bara bli förmycket med.



Önskar dig en underbar vecka.

Varmaste kramarna

2009-10-04 @ 21:42:55
URL: http://blogg.aftonbladet.se/dagstjarnan
Postat av: dagstjarnan

Glömde säga att det var en underbar bild du tagit!



KRAM

2009-10-04 @ 21:44:04
URL: http://blogg.aftonbladet.se/dagstjarnan
Postat av: dagstjarnan

BS:

Hej vännen.



Ja jag gillar sidan nu. Just nu så stämmer den bra med min stämning i kroppen. Går det inte att skoja till på blogg.se?



Ja men det är skoj att fotografera. FAst jag fotar bara med mobilen, men då jag har ny mobil så har jag inte lärt mig den helt ännu, men ja det kommer väl hoppas jag.



Ja jag är helnöjd med min frisyr. Kort & hur smidigt som helst att sköta.



Ha en underbar dag.



KRAMAR

DagStjärnan

2009-10-05 @ 14:39:12
URL: http://blogg.aftonbladet.se/dagstjarnan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0