Brist på inspiration..

Vet inte om det är den annalkande hösten,
eller bara allmän trötthet till följd av allt som pågår omkring mig,
men för tillfället är min kreativitet och inspirationsgnista på sparlåga
och DET gör mig mycket frustrerad!
Men men - I"ll be back, tro mig! :-)
Hoppets och ljusets strimmor tränger alltid igenom till sist...!

Kärlek!
//Anna

"Vi är alla en del av den gudomliga gnistan.
Vi har alla ett syfte i skapelsen, det syftet heter kärlek.
Vakna, vakna upp till denna kärlek.
Det som ligger bakom oss ska inte komma tillbaka.
Det som ligger framför oss måste erkännas." (Paulo Coelho, "Inspiration")


Kommentarer
Postat av: c

länge sen jag kikade in vännen..



Hoppas allt är bra med dig och barnen.

Tänker på dig ska du veta.



Här är fullt upp med flytt, på lördag..huh.

Vet inte hur jag ska hinna.

Massor av kramar

2009-09-28 @ 23:18:21
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: iesson

samma lika här... inspiration..??!!

jag lever, andas och rör på mig och gör de saker jag ska göra... Men mår skit. Prövar in 3 nya mediciner. Orkar inte dela med mig av allt... Men skickar gärna ((((goa kramar))))

2009-09-30 @ 00:33:31
URL: http://iesson.bloggsida.se
Postat av: mamma zoffe

Åh vilka vackra bilder ;-)

Tja..vi kan inte vara på topp allt jämt även fast vi vill det..kanske vi måste tillåta oss själva dessa down perioder..kanske behöver vi dem för att komma igen..ingen aning..Åh den där Paul vill jag bara skicka ett stort fång med rosor för alla kloka ord..Tack för att du delar med dig av hans kloka tankar..

Önskar dig allt gott!!

KRAMIS mamma zoffe

2009-10-02 @ 17:07:59
URL: http://blogg.aftonbladet.se/19846

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0