Bilbrand...

Okej - jag tror nog att de flesta av Er som brukar titta in här även har förstått att jag utöver mitt skrivande
även brinner (åh, vad dåligt - sorry.. :-)! ) för mitt fotograferande.
Och idag när jag och kärleken var på väg längs E6:an råkade vi passera denna bil som stod i brand,
och texten på bildörren upptäckte jag nu när jag lagt in bilderna och förstorat upp dom i datorn...
Först ut var BP och nu är det alltså OK/Q8:s tur... Ingen vidare bra reklam, eller vad tycker Ni?! :-)



... Och förresten, tro mig - jag hade inte lagt ut bilden eller skojat
om det ifall någon människa kommit till skada!

Kärlek! Och glöm inte att fånga dagen och nuet -
varje taget foto är redan passerad tid.. :-)
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0