Världsproblem mitt i natten... ?! :-)

Hur kan det komma sig att hjärnan bestämmer sig för att lösa allt ifrån världsproblem till småsaker och trivialiteter,
mitt i f-ing natten..?!
När kroppen skriker efter vila och ögonen svider av trötthet, så går inte den sabla datorn där uppe att stänga av...
Frustrerande, irriterande och i allra högsta grad uttröttande!
Och lagen om alltings jävlighet är dessutom när - och OM - man äntligen är på väg in i någon sorts dvala,
så kan man ge sig den på att något av barnen vaknar, att något av kattskrällena får fnatt, eller att magen börjar skrika öronbedövande efter mat...
Vilken sabla tur att jag är inne i ett sådant "flow" just nu, annars hade jag nog kraschat totalt! :-)

Kärlek!
//Anna



Kommentarer
Postat av: Bellan

Vad härligt det låter trots alla världsproblem. Hoppas ditt "flow" håller i sig lääänge!



Kramar till dig! //Bellan

2010-08-19 @ 07:36:35
URL: http://metrobloggen.se/svampbobtjejen
Postat av: mamma zoffe

Instämmer med Bellan :-)

Önskar dig allt gott!! Är på jobbet nu, verkar blir ett lugnt nattpass bland mina sjuklingar..peppar peppar..kan vända fort iof..Känner mig rätt behaglig och nöjd med min insatts till sonen idag..fick igenom vårat krav på en assistent till sam, men det kostade verkligen på..



KRAMISAR

2010-08-23 @ 23:46:43
URL: http://blogg.aftonbladet.se/19846/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0