Det kom ett brev... :-)



Dagens inlägg blev helt annorlunda mot det som från början var tänkt...

Tänk,
så mycket ett brev kan betyda..!
Några vänliga ord,
från en mycket vacker själ och människa,
kan vara fullständigt omvälvande och ändra dagen från moll till dur,
som genom ett trollslag.. :-)

Och denna underbara känsla och "förvandling" fick jag idag uppleva,
tack vare en av de finaste kvinnorna och vännerna jag vet...
DU gör skillnad tjejen! :-)

Allt Du gett och sagt och delat med Dig av till mig,
ger mig orken att resa mig när jag faller,
styrkan att fortsätta kämpa,
en tro på att jag faktiskt duger som mamma (trots alla konflikter, missförstånd, hårda ord och slag...),
och inte minst så ger Du mig glöden och viljan att fortsätta
-fortsätta slåss,
för mig själv och min familj,
och för det jag tror på! :-)
Att fortsätta hoppas att det i slutändan kommer att bli bra
- att våra tro på mig själv, min intuition och det faktum att jag är den som känner mitt barn bäst...
Ja, listan kan göras hur lång som helst.. :-)

Men faktum kvarstår; Du betyder otroligt mycket för mig,
och vår vänskap är en otrolig gåva som jag värdesätter högt!

All kärlek och bara det bästa önskar jag Dig! :-)

//Anna


Kommentarer
Postat av: Lenaeff

Det finns vänner och så finns det VÄNNER!

De stora vännerna är värd sin vikt i guld, de kan förgylla vår tillvaro bara genom att man vet att de finns där, utan ett ord, med bara en blick kan de ge oss så oändligt mycket.

Kram Anna, du är också en av dessa VÄNNER//Lena

2010-12-18 @ 22:17:55
URL: http://vitavox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0