Det här är...

..." En sång till alla dom"...
... som någonsin betytt, betyder och / eller kommer att betyda något för mig..

Genom åren har jag hunnit möta en hel del människor
- och vissa har lämnat livslånga avtryck. Förvisso kanske inte alltid i positiv bemärkelse,
men just nu och här är det enbart de ljusa stunderna och minnena som räknas! :-) 
Tack för de starka familjebanden, den nära vänskapen, för all kärlek och omtanke
jag mötts av ifrån både närstående och nästan helt vilt främmande människor
- det är känslor och minnen som jag bär med mig
och som fått mig dit jag är idag.
Och min högsta önskan,
är att jag själv, på något sätt, någon gång,
också jag, lämnar (positiva) spår efter mig... :-)

Kärlek!
//Anna



Far...
Du är s å närvarande,
och saknaden är så stor...
Du fattas oss!


Kommentarer
Postat av: carola

hej gumman...åh vilka kort du knäpper, så vackra..



Skickar en stor kram i förskott till alla hjärtans dag..

2010-02-13 @ 22:36:31
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0