FCH + Henke = kollektiv glädje :-)

Tyvärr är det många gånger ett hisnande tempo, häftiga utbrott och många hårda ord här på hemmafronten
och ifrån sonen...
Och det gör förstås att de bra stunderna är desto värdefullare och uppskattas ännu mera,
och är en självklar förutsättning för att tackla kommande drabbningar.. :-)

Igår var en sådan dag som jag kan leva på länge.
Eller rättare sagt, så rörde det sig om typ tre timmar - men de tre timmarna var så otroligt positiva
och fyllda med glädje, och jag kan knappt beskriva hur mycket det värmde och gladde modershjärtat!

Tack vare Kärleken, fick jag och sonen möjlighet att gå och se innebandy i form av FC Helsingborg :-).
Anthony var fylld av förväntan och ögonen strålade av glädje, där han ivrigt sprang runt på upptäcktsfärd samtidigt som han diggade till den höga musiken, iklädd den fina nya FCH-mössan.
När det sedan plockades fram "äkta" bandybollar att ta med hem åt honom och när han dessutom ett par minuter före matchstart stod öga mot öga med idolen Henrik "Henke" Larsson,
ja då var lyckan total och närmast salig!

Och på hemvägen, när min lille kille gått in i sin egen lilla värld av ren utmattning efter alla intryck som han då försökte smälta och sortera,
så var det mamma som log störst..!

Kärlek!
//Anna




Kommentarer
Postat av: jörgen chef...

vad kan jag säga??? du är bäst efter mig? jag menar! vi är bäst tillsammans...... fina kort!

2010-02-22 @ 17:02:44
Postat av: carola

wow henke larsson..Vill jag också stå öga mot öga mot..



Jag gillade också Darin, kanske ingen vinnarlåt men superfin..

stor kram

2010-02-22 @ 19:43:12
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: marie

Såna där härliga stunder lever man länge på......



Ha en underbar tisdag! Kram

2010-02-23 @ 10:17:51
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: mamma zoffe

..och jag ler mig igenom hela ditt inlägg..känner så med er och vet hur de där magiska stunderna känns <3.. som andra bara tar förgivet och självklart att de skall finnas där alltid..åh vad roligt för killen! Tummen upp! Man behöver de där ljusglimtarna för att orka med när nästa smäll kommer..



STOR KRAMIS

2010-02-23 @ 23:19:01
URL: http://blogg.aftonbladet.se/19846/
Postat av: marie

Godmorgon denna onsdag!

Hoppas du får en toppen dag!

Tack för berömmet om min blogg, men det är inte jag som fixat den utan dottern min (den stora).

Sånt där är jag urkass på, kan ingenting....så tyvär kan jag ej ge några tips.

Må så gott! Kram

2010-02-24 @ 11:36:24
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0