Ostadigt...



Sommar, sol och semester...
Jo, eller hur?! Sen vaknade ju jag med filten i örat! Som vanligt till ljudet av mina hyperbarn
vid den sedvanliga tiden, d v s sisådär 4.30... Mmm, härliga, arla morgonstund...?
Ordet semester låter både härligt och lockande, men mer eller mindre onåbart och rena utopin!
Och angående solen och sommaren så finns det klara likheter med mina barn... För vädret är ungefär
lika instabilt som dom..! :-)
Och vad gäller ljudnivån i mitt hus så lär det garanterat att få soundet på
kvällens Kizz-konsert att verka mesigt... :-)

Carpe diem!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Åsa

Ojoj...vår son kan också vakna tidigt S.

Ljudnivån här hemma har varit hög.... det har varit tufft och väldigt mycket utbrott dom sista 4 dagarna. Är man trött? Jaaaaa....Igår så var vi på fest, han var helt uppåt i taket, inget hjälpte...fick till slut ta han i famnen, som en bebis, och få han lugn....& han somnade gott där :)

Idag är han lugnet själv...Hmmmm, inte van vid det :D

Hoppas att du /ni får en underbar söndag :)

Åsa med familj...Ps, bor utanför Kågeröd .D.s

2010-06-13 @ 11:41:32
URL: http://matsochcasperforever.blogg.se/
Postat av: Bellan

Mmm, kan bara nicka instämmande... så sant skrivet... Vår början idag var heller inte den allra bästa...

Skickar en KRAM till dig!

2010-06-13 @ 15:19:55
URL: http://metrobloggen.se/svampbobtjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0