When the going get´s tough..



... Kampen fortsätter,
för sonens välgång och för det egna förståndet...
Tack och lov för förstående personal på BUP som tar Anthony på största allvar
och nu har flera tankar om hur vi bäst ska kunna hjälpa och underlätta för honom.
Och för egen del är det fortsatt ovärderligt med allt stöd och alla råd från Er andra föräldrar och anhöriga i diagnosland
- utan all värme, omtanke och kärlek hade nog saker och ting sett helt annorlunda ut!

För tillfället griper jag alla halmstrån och försöker finna glädje i de mest banala småsaker
- allt för att hålla näsan ovanför ytan!
Och ett alldeles underbart exempel, som verkligen gjorde mig varm om hjärtat,
var när jag fick nys om detta underbara "ADHD-halsband" från Pilgrim.
Behöver jag ens berätta att ett är på väg till mig i expressfart...? :-)
Den perfekta mors-dags-gåvan till oss själva kanske?!

ADHD-halsband från Pilgrim

"Ett trendigt ADHD-smycke fyllt av symbolik.
Smycket består av en kedja med en kapsel med fyra symboler i.
Ett hjärta för närvaro, ett öga för insikt, en nyckel för förståelse och en stjärna för ambitioner."

Blir helt tagen - mycket bättre symbolik än så går knappast att få! :-)
(Halsbandet finns att beställa på www.attention-riks.se")

Kärlek!
//Anna.  

"Innan vissa stormar drar in i vår trädgård skickar de små meddelanden,
som vi av lathet inte tar notis om.." (Paulo Coelho)

Kommentarer
Postat av: carola

hej gumman..

Det var ett tag sen jag kikade in..

Fullt upp med mitt nya intresse, kolonilotten:)



Vackert smycke, det är du väl värd i morsdagspresent.



Fick idag ett trist besked om mannen som gjort sanna så illa, han går helt fril

Innan nyår sa dom att det skulle bli åtal om olaga hot.

kram carola



2010-05-27 @ 20:44:48
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: mamma zoffe

Jag följer din blogg oftast från mobilen och kan inte då komentera dina inlägg såsom jag skulle vilja..men jag är alltid här :-)



Jag har åxå ett sådant halsband!!bär det med stolthet!!



KRAMISAR

2010-05-27 @ 21:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0