Tillbaka - trots askmoln!

I´m back! :-)
Äntligen...
För tro mig, det finns massor att berätta om vår Barcelona-tripp..!
En resa som av många skäl blev oförglömlig och annorlunda,
och jag har fått nog med underlag till att skriva en hel bok! :-)
Och som sagt, så avslutades hela äventyret med att vi fick stanna kvar ett dygn extra på grund av askmoln...

Men just nu snurrar det i skallen
- dels av alla intryck och erfarenheter från resan,
och dessutom har jag idag varit på min första sittning (äntligen!) på föräldrakursen för föräldrar och anhöriga till barn och ungdomar med ADHD...
Inte konstigt att det brinner i skallen på mig! :-)

Så believe me - jag har en hel del kvar att berätta och beskriva!

Kärlek!
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0