Tack! :-)



Ni är bara BÄST <3,
Ni underbara, fina, varma, omtänksamma och kärleksfulla människor,
som brukar läsa hos mig!
Tack för allt fint Ni säger och skriver och hälsar, Ni anar inte hur mycket det betyder för mig!
Men tro mig - jag menade absolut inte att ge någon annan dåligt samvete...
Det är jag själv som har det - eftersom mitt skrivande och numera även fotograferande skänker mig så stor glädje i livet, så är jag besviken på mig själv som inte orkar ens det just nu...!?
Men det är väl som det är antar jag...
Min mor kämpar i motvind kan jag meddela - och själv är både jag och barn mitt uppe i diverse utredningar,
så det går ju åt lite energi ibland.. :-)
All kärlek till Er fina! <3

//Anna


Kommentarer
Postat av: Aspiggan

Jag tror nog inte att det var någon som tog det på det viset heller finaste anna <3

Tänk bara på dig och dina närmaste nu, för de behöver dig och du behöver dem...

...vi andra har ju varandra härute att "dras" med under tiden och vi tänker gemensamt på dig

2011-08-25 @ 22:41:41
URL: http://aspiggan.wordpress.com/
Postat av: Pilla

En STOR kram till er!

2011-08-26 @ 07:56:38
Postat av: Annelie L

Vilken underbar bild du har tagit...vilket ljus, blir alldeles tagen.

Massor av kramar och kärlek // Annelie

2011-08-29 @ 20:24:44
URL: http://zikoria.blogspot.com
Postat av: ann

Jag brukar också känna dåligt samvete för att jag inte gör det jag borde göra..du gör helt rätt som ger din tid och kraft för dina närmaste.Sköt om dig!Kram från Åland.

2011-09-06 @ 17:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0