Man ska aldrig ropa hej...

... förrän man är över bäcken, som bekant...!
Och denna dag är inget undantag tyvärr..!
Hade på känn när jag skrev föregående inlägg att allt var för bra för att vara sant,
och tyvärr infriades dessa farhågor...
Dock inte på grund av att något av barnen sagt eller gjort något,
dom har varit riktiga gullungar ikväll<3!
Däremot fick jag nyss helt annan och mycket oroande information,
och därmed rasade harmonin brutalt långt ner i källaren...

Men men
- jag reser mig igen...:-)!

Kärlek!
//Anna

Kommentarer
Postat av: Elle fån Tiger

Tänk så du har det gumman :( Jag fattar inte att du kan vara så överöst med otur...

Jag hoppas verkligen att beskedet/informationen är något som du kan göra nåt åt så det blir en positiv utveckling...

Kram på dig finaste Anna

2012-06-17 @ 20:03:18
URL: http://sammelsuriet.wordpress.com/
Postat av: Tina

Låter inge bra....Kramar om på håll..

2012-06-19 @ 11:43:43
URL: http://www.tina-exanimo.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag haär ju *tillsammans* med han som körde denna motorcykeln sen 18 mån.
Och att du inte vågar svara på mitt meddelande skrämmer mig. Du har skyddat han från polisen en gång.
Nu skyddar du han igen?
Varför?
Vi va på samtal den 6/11 då han bestämde sig för att *blockera* dig på fb
Samma dag gör du inlägget.
Vad han *lurat* i dig vet jag ej
Men för både ditt o mitt mående så tänk på dig själv
Du vet hur du kontaktar mig

2012-06-27 @ 19:58:35
Postat av: Me, myself and I...

Hur otroligt det här än kan låta, så har Du tagit helt fel på person här "anonym"...?! Jag har verkligen ingen aning om vad Du syftar på?? Den som körde hojjen när jag kraschade är INTE samma människa som Du är tillsammans med..!?

2012-07-02 @ 18:37:02
URL: http://www.annalandinnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0