Vad hände nu...:-)?!

Allvarligt talat...
What the f-k happened här...?! :-)
Både jag och barnen var taggade och "Sverige-klädda" kvällen till ära
- men plötsligt slår det bara ner, som en blixt från klar himmel;
"Mamma, får jag gå och lägga mig nu...?"...???!!
Alltså, förstår Ni chocken:-)?!
Den minsta brukar lägga sig vid denna tiden, men den äldre hade jag sett framför mig hur jag måste böna, be, slåss och muta, för att över huvud taget få upp ur sängen imorgonbitti!?

Jaha - och här sitter jag nu, det råder total harmoni i hemmet
- och det känns jävligt konstigt...:-)!?
Missförstå mig inte, det är ju helt underbart
- men samtidigt så otroligt olikt någonting annat vi brukar uppleva här!
Och därför kan jag inte riktigt glädjas åt det, utan känner istället ett styng av dåligt samvete
- kanske jag borde gå och lyfta upp dom ur deras sängar och bära ut dom till mig här i soffan..?
Eller kanske inte ändå...:-) (Men som den adhd-personlighet man själv också är,
så är impulserna snabba och intensiva - dock inte alltid så genomtänkta, haha:-)!?)

Men oerhört oväntat och ovanligt är / var det
- och om jag känner mina telningar rätt, så gäller det att suga på karamellen så länge den varar,
för av erfarenhet vet jag ju tyvärr att det svänger snabbt igen:-)!

Kärlek!
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0