... Ingen mening...?!

Hörs "sjungande" från sonens rum;
"Varför lever jag, lever jag, lever jag
varför lever jag
- finns ingen mening..."
Nyss fyllda 10 år och all denna smärta och destruktiva känsla...
Det gör så oerhört ont i kropp och själ och än en gång känns maktlösheten total
- hur och vad gör jag för att omvända mitt barn till ett positivt dito,
med självförtroende och självkänsla och tron på sig själv och en positiv framtid..?!
 
Han är min prins, mitt allt och det finns ingenting jag inte är beredd att göra för honom (eller hans lillasyster heller för den delen!)
- men maktlösheten känns ganska stor ibland...
Åhh, vad jag önskar jag kunde ta bort allt ont ifrån honom och hans tankar<3!
 
Kärlek!
//Anna
 

Kommentarer
Postat av: mats mås svensson

det är det absolut värsta man någonsin kan tänka sig att höra från sina barn och tyvärr finns det inga enkla svar heller vad man kan göra kram mats

2012-09-18 @ 19:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0